Cleanliness is next to godliness..

Det verkar som att jag är den enda bloggarn som inte har kommit på hur man gör bloggen snygg.. för har kommit  fram till att den ser goooode tråkig ut.. måste be nån hjälpa mej. Malin (Ö) du kan väl sånt ?! Help me pleas ! Btw så sitter ja å skriver på skolan så om vissa ord blir sammansatta så är de för att mellanslaget är trasigt efter killarnas vilda Q3 fighter..

Känns som att jag har mycke å skriva, att ja hela tiden får nya ideer om vad och hur ja ska skriva. Men trots detta så när ja sitter framför datorn så är de blankt. Jaaa just de,orsaken till att ja skriver på skolan är att min mongo cp jävla äckeldator lever sitt egna lilla liv igen. Den laggar ihop och vissa sidor funk int. Trodde nästan min skalle skulle sprängas igår när allt gick mej imot. Så Förlåt mamma och Förlåt systeryster, inte meningen å va sur å gnällig men allt går emot iband samtidigt som ja tror att ja har PMS.. Vet inte egentligen va de är, för borde inte ha PMS än (dessutom har den blivit värre än den vart förr) så ja vet inte. Vissa dagar känns bara allt tung, som att hela jorden plus solen och månen har nån konspiration att bara göra livet tung för en viss pitebo. Andra dagar känns de som att jag kan gråta hurmycke somhelst men ändå tar aldrig tårarna slut, och grejen är att ja har inget att gråta för,jag kan sitta och se den tecknade Robin Hood och storlipa, dom gångerna grinar ja till allt som är sorligt, roligt, romantiskt eller läskigt.. Sen kommer dom dagarna då jag bara känner mej arg och irriterad påvärlden. Och destovärre blir de när jag tänker på hur jag beteer mej, för då blir jag arg/lessen/nertyngd av att jag inte vet varför de är så. Nu ska ju ingen gå å tro att de alltid är såhär, visst har ja bra dagar också,då allt bara känns kul och glatt och lyckligt.. visst dominerar dom glada dagarna men ändå dom andra somkänns mest. Vill bara inte att nån tror att ja är en arg människa, har bara nån liten dybbuk som vrider om bland mina känslor ibland..

Var en jättefin kväll i onsdags. Då var Jag Malin Ö Erika Robin Malin J Mange Ershammar och Linda hemma hos mej å spela poker, ruskigt skojj var de. Dock vart ja less efter ett tag och satsa All in på kassa kort, så åkte ut och övergick till att spela Hjärter 7 me de utslagna paret Erika och Robin.. Kom dock trea i poker ! Linda den lilla muppen vann alltihop, och tror eller hoppas att Jonsson ger upp sina Las Vegas planer.. Sen kom Fredde å nån annan brud förbi på skotran å sa hej. Sen när dom skulle fara säger ja "var försiktig och kör int fast nu..." En kvart tjugo minut senare ringer fredde.. "Duu.. vi står här och dragremmen har gått av" hur ironiskt är inte de ?! så trots den tråkiga situationen för dom så var vi tvügna å skratta lite åt ödet.. Det var en kul kväll, och skojjit å äntligen börja umgås me min egna lilla apa Malin Jonsson :)

Nu ska ja återgå till min förbannande panna.. dock är den snart färdikopplad ! Peace

Kommentarer
Postat av: Linda Lane

Hey, jag har en likadan tråkig bloggsida, ingen aning om hur man gör den snygg:S Tråkigt tråkigt.

Men hey, jag saknar dig juh^^

2009-02-12 @ 15:05:47
URL: http://lindalane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0