I wanna rock n' roll all night..

Nu har de hänt, min tur har vänt (woho de rimma, hah). Iallafall så hade vi ju tänkt fira nyår i kåbban men var ute i sen tid så alla stugor vart uppbokade.. buhu för oss va. Men så igår så såg ja att de fanns två lediga stugor, dom nya fräsha lyxiga stugorna i "blåfjäll", dock va de lite tjaffs me tjaffs så bad mamma maila ägarn å höra om de skulle gå för sej att vi skulle få boka en stuga och fick svar idag att Jå jajjemän de är bara att boka. Tror ni ja blev nå glad !! :D Skojja inte, kände hur de flaxa i magen och förhoppningarna hoppa till max.

Ska bli så ruskigt kul, really exited. Dock kostar de lite extra slantar än beräknat men enligt mej är de iaf totalt värt de, dessutom ju fler vi är desto billigare blir de. Så hittils blir de kåbban med Älskling Frida Johan Zacke Amanda å Jadde (prell. Angelica å Johannes också, hoppas hoppas) . Dock verkar inte resten lika crazyhappy som jag, men vi får väll snacka ihop alla så hittar dom säkert tagget också.

Detta var lätt de bästa som kunde hända på länge, behöver verkligen en liten mini weekend för att bara ha roligt. Med tanke på hur saker har vart både phsykiskt och fyskiskt så känner jag att ja förtjänar detta, och jag ser fram emot de som aldrig förr. hitta tagget människor å Lets get this party started.



Några härliga bilder från förra årets nyår ! :D

Kommentarer
Postat av: amanda

Klart kvinna att vi ska börja tagga redan nu ;)

2009-12-02 @ 11:24:33
URL: http://siwamandanilsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0