Call me a Hippie..

Jag har upptäckt att teknologin har börjat vara  min vän igen ! förr gick alla mina tekniska prylar sönder, heeeela tiden. Mina mp3's sluta funka av oförklarliga orsaker, mina telefoner barka på otaligt många sätt, kameror gick smärtsamma avslut till mötes och tillochme tv-dosor fick ett abrupt slut.

Tex min knöslyxmobil för typ 6500pengar hamnde i ett juiceglas dagen efter inköpt (dock var det inte ja som tappade den) men då fick ja en ny på försäkringen, en av mina MP3er tappade alla knappar och började flagna färg, displayen på min kamera sprack utan orsak och the main reson.. Inget var mitt fel !! okey.. ja må kanske ha vart lite väl brutal mot vissa prylar men enligt mej så är ja oskyldigt dömd ! typ..

Det dom fick mej att tänka på detta var iallafall mina nuvarande grejer, som tex min telefon.. har har klarat sig i ett helt år plus, utan att gå sönder.. den må vara repig och skabbig men funkar som en klocka, min Ipod är lite repid i kanterna men ser bra ut och funkar utan problem tilloch me kameran funkar ( praise the lord ), snacka om halleluja moment.

Räknade ut att ja har avverkat 9 teleföner sen 11 års ålder, men nu har ja min stjärna en 810i (tror ja den heter), den funkar ALLTID ! Men man ska väl aldrig säga aldrig så Peppar peppar ta i trä.

Och nu till nått helt annat, Vegeterian, Miljömedveten, Femenist, Styrelsen för RFSL, Organic Cotton kläder.. Hippie ?
men ja är inte en hippie.. ja är ju Rocker ! fast värnar om mina medmänniskor..

 
Make A Change Save The Earth
Dom skratta åt mej när ja köpte tröjan "så jävla typiskt du !"
Organic Cotton <3

Kommentarer
Postat av: Lindaaaa

Näe, jag är faktiskt inte nervös. Jag tror det kommer gå jätte bra. Om jag nu inte lyckas bli så nervös när jag sitter med provet att jag bara snabbar mig igenom allt och går därifrån. Har en tendens att göra de om jag blir stressad :)

2009-08-07 @ 12:17:43
URL: http://lindamadelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0