Ego Time.. LOVE ME !

" 118100 tycker absolut att bloggen MLundmark.blogg.se är en grym blogg, den är väluppdaterad, välskriven samt personlig så man får ta del av de verkliga livet. Vi hoppas hon fortsätter i samma stil ! "

" Jo, märtas blogg har ja läst, de är typ en tjej me sin alldeles egna syn på livet och alla människor, man får sig ofta ett gott skratt när man läser den. "

"Grym, kaxig, egen, sarkastisk, rolig och otroligt självsäker är bara några ord man kan beskriva bloggen me. Grymt härligt att läsa om de verkliga livet istället för rosa lulllull.. "


Detta är några komentarer ja fått om min blogg, sjukt kul att höra. Blir verkligen jätteglad, för tycker de är så kul att skriva blogg, så kul att dela mina åsikter om livet i största allmänhet. Kan förstå att vissa inlägg kan verka lite cyniska och kritiska men vadå, alla har väl rätt till en åsikt. Deal with it.

och min besöksstatisitik har verkligen gått upp upp upp på sistonde, de är ju kul att folk finner mina ord intressanta :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0