Så nära får ingen gå..

Haha min uppdate som ja lovade i fredags att ja skulle göra i måndags vart väl lite väl liten.. snarare obefintlig. Men laddaa ner Absolute Rock Anthems 1 & 2 å denna låt fanns me, brings me back.. den är så fin, lyssna mycke på Kent i mina deppar dagar. Folk får säga vad dom vill, men Kent är bra !! Denna test är så fin också.. De är lustigt hur vissa texter etsar sej fast i skallen och sitter där.. Har kanske fått en liten knäpp i skallen..

Jag vill ha din ryggrad här
Fäst den i mig
Jag är alltid tryggast när
du är en liten bit ifrån
en rörelse i ögonvrån...
en rörelse i ögonvrån..

Lägg dig ner i gräset nu
Du är så varm här
Jag vill ha min tunga där
du är, så nära att du blir våt
men så nära får ingen gå.
så nära får ingen gå...

Lägg dig ner precis
som du alltid gör.
Jag vill ha min tunga där
du är, så nära att du blir våt
men så nära får ingen gå...
så nära får ingen gå....

Kräm - Kent
För dom som har Spotify kan lyssna på låten här, för er omoderna losers som inte har de.. synd för er ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0