Kvällsblogg...

Är ändå gode stolt över mej själv, idag har ja käkat både frulle, luch och midda + en banan. Woho för mej, kommer int ihåg sist ja gjorde de :D Mina dagar (mest arbetsdagar) brukar bestå av en macka på morron å typ tre bananer under dagen. Sen kanske kanske midda om ja ids göra nå. Men sen mina arbetskollegor började tjata på mej att ja måst blit bättre på å käka så tänkte ja Jo jävla nu ska ja.. Jodå, de gick.. idag. Får se om ja är lika duktig imorrn :)

Btw så har ja upptäckt en grop ja har på handen ! Typ mellan handledsbenet (?!) och själva handen. handen altså, om man trycker där blir de en grop som vägrar bli.. hum.. ogropig (?) igen. Skummt värre. Aja de var den tisdagen. Nu ska ja dejta kudden och vänta på min aldrig svikande vän John Blund. Tjing.

Hur vacker är inte denna bild ?!?!?!?!!!!
Syftar inte på tjejen, utan på omgivningen. De ser så himla mysigt ut, typ ett strandhus i L.A eller nå.




Kommentarer
Postat av: Robin "Bobban"

Jag undrar hur du traska på denna bild mån tro :P xD

2009-08-24 @ 19:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0