Körkort..

Hade en dålig morron idag, kändes som att allt gick snett och allt jävlades me just mej, givetvis som alltid när de blir såhär så är de bara småsaker som tex. hittade inte en tröja, hjälmen låg inte som ja ville, hörlurarna vägrade sitta i öronen.. bara sånna där små skitsaker som är så grymt irriterande när man är trött på morron, speciellt me mitt morron humör. Shit asså, kan inte vara kul att tampas me på morron.

Steg upp i morse efter att ha snoozat i typ ett år och när ja titta mej i spegeln fick ja en smärre shock, håret stogm på ända, sömndrucka ögon och en allmänt sur och grinig min. Var tvungen att ägna nån minut att göra grimarser åt mej själv bara så att de skulle se ännu värre ut, de var ganska kul. Nää, halv 7 tiden på  morron är inte min tid på dygnet.

Satt och pluggade körkortet igår, de är nära nu och ja är FETTstressad, vem kan ja skylla på ? Molgan ? för inte är de mitt egna fel att de har gått segt, neeeeeeeeeejdå.. okey, kanske lite.. Iallafall så höll ja på me fasera från helvetet och de gick väl inte så värst strålande. Jag tyckte ju att ja svara helt korrekt men icket ! Ska iallafall på körskolan idag och plugga lite sen blir de att läsa i  boken ikväll, fö har lovat min lilla Frida att visa lägenheten. Ska ja ge mej på ett försök till att koka kaffe ? Nja.. på egen risk isf.

Har kommit fram till att efter ja har gjort klart körkortet så har ja ju all tid i världen att göra vad ja vill, har inte kvar nått att bekymra mej och oroa mej för då. Då blir de att ta tag i mej själv igen, komma igång me träningen och bli lite sundare. Jag har bestämt mej, jag ska bli FRISKIS ! nja.. okey, överdrift kanske.. men ska tränabort lite sommarhull och måste måste måste träna upp mina knän mera, har så ont hela tiden. Grymt jobbit..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0