Look at the world outstanding..

Ja måst göra nå åt mej själv, åt min dator inne i skallen. Är så sjukt paranoid nu för tiden.. för allt. De är grymt jobbigt, är 100 på att nått finns utanför mitt fönster och i min garderob. Visst skratta åt mej om du vil ha ha men de är fan int kul. När jag är ensam hemma klarar ja ibland int av att släcka i garderoben eller gå till tvättstugan (även om de är dagsljus så är ju int mörkis).. bara för att ja får för mej massa saker. Å kan int kolla ut genom fönstret i dörren för då är ja säker på att nått ska va bakom mej, eller gå ner i trappan för är rädd för att nått ska va där under. Å detta är ju bara ibland, ibland går de hur fint som helst. Å är rädd att om ja stänger kylskåps dörren kommer nått vara bakom, eller att nån ska bara stå å stirra på mej när ja ser tv typ.. PARANOID !!! Å nu när ja läser va ja skriver hör ja hur knasigt allt måste låta men de är sant, är sjukt paranoid. Är de bara min fantasi ?

Sen har ja ju mina tvångstankar.. haha de låter så otroligt överdramatiskt. men kan ju inte låta nått vara ojämt, om ja tex vaknar på morron å klockan är 07.01 måste ja vänta tills den är 07.05. Å om ja höjer på tv/radion osv måste de va ett jämn nummer. Om ja ska ta en karra måste ja ta två. Fråga int varför de bara är så, om ja int gör allt jämnt så känns de konstigt i kroppen. Och om ja springer på springbandet MÅSTE ja springa minst 5 min eller 10 eller 15 osv.. dock är de ju ett bra sätt å pressa mej själv, för om ja har tänkt springa i 10 min åsså blir de 10.02 måste ja springa tills den är på 15 min.. Allt måste altså vara jämnt.. problem ?

Herregud ja måste låta som ett phsyktroll -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0