You make my heart and soul collide.

Känns som att de är fetmycke känslor som bara bubblar upp inombords just nu, ja vet inte varför. Ena sekunden är ja helt sprattlig och energisk och glad sen slår de om och ja känner bara blä, sjunker ner i soffan och blundar. Vill bara total glömma livet. Ja vet varken in eller ut. Jag tänker alldeles för mycke på allt, på sånt som vart på sånt som kommer hända och på sånt som ja vill ska hända mej aldrig kommer hända. ursh.

Det känns som att samtidigt som ja tar ett steg fram så vet ja att snart kommer allt slå tillbaka på mej och ja kommer ta två steg tillbaka, eller egentligen inte två utan ett steg.. så ja kommer varken framåt eller bakåt.. bara stannar kvar på samma jävla gammla ruta ett. Skulle som vilja fara bort ett tag, en längre tid.. typ nån månad eller två. bara fö att se hur de blir, bara för att få känna lunget och slippa tänka så mycke på saker som måste göras eller kännas. Fast samtisigt så vet ja att ja borde stanna kvar för att lyckas ta mej igenom allt, som kanske egentligen inte enns finns, Ja vet inte. jag antar att ja själv skapar mina problem och olyckor. för de är väl så man brukar säga att man skapar sin egna tur och otur... Ja vet inte. Jag vill ha nån vid min sida, samtidigt som ja vet att ja har de. De är de som verkligen stör mej, att ja vet saker men ja vet inte om ja riktigt vet att ja vet de. Jahaa.. hur logiskt lät dedär då ?! Men ja antar att ja får fortsätta tänka, fortsätta andas å bara helt enkelt se hur de går, ta dagarna som dom kommer. Dag för dag, timme för timme, minut för minut. För de är väl så man ska göra, de är väl så man förväntas göra ?

Uppdate:
haha åter igen en humörsvängnig, märker att de behövs inte mycke för att denna förbannade ..jah.. grej som kallas humör ska ändras. Just efter ja skrev tidigare så startade ja upp Hardcore Superstar igen å nog fan mådde ja bättre, jag behöver bara toner för att ändra på mej. Ja skiter i om öronen tar skada eller om högtalarna sprängs, ja ska ha på högsta volym för att hålla mej högst, så på me skinnjackan , nitbältet, svarta stuprörsjeans och band-tshirten, jag behöver rock n' roll, jag är rock n' roll, thats what I live for, Sex drugs and Rock 'n roll. ROCK ON !


"Dont know were we going, dont know where we've been. Sailing on and on, and away.."

                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0