Cynide and Happiness..

Har vart en riktig skitvecka i veckan.. fast de har ändå ordnat sej frammot kvällarna.. Iaf så började de me att måndag morgon en helt ok dag i skolan men sen pratar ja me micke på kvällen och får höra att jag kanske inte kan följa me till göteborg ( å ja just jah, kanske ska förklara de.. ska till göteborg på kurs nästa vecka ) och att ja skulle jobba i helgen vilket inte alls passade.. Sen får jag vet att en vän till mej har tagit livet av sej. Så de var en lite tung kväll..

Sen tisdag, jag vaknar på morron stressad och trött som ett as men tänker äh vafan ja tar moppen idag så slipper ja stressa, för då kan ja ju fara 5 min innan ja börjar, nä men givetvis så hatar gud mej så mycke att moppehelvetet inte startar.. så då får ja halvspringa till skolan och kommer typ 15 min sent. För att lyssna på ett kasst radioprogram om hur begravningsbyråer blåser folk på pengar.. passande.. Iaf sen så på kvällen så blev jadå ja lite gladare för att ja fick ett litet sms av en liten söt person.. och så klart så har Malin Ö förgyllt mina kvällar <3

Sen onsdag så kommer ja försent till skolan för att ja är seg som fan.. 4 MINUTER !!!!!! DRA ÅT HELVETE JÄVLA CP GUD ! Sen så hinner ja sitta typ 10 min i klassrummet innan min telefon ringer.. fuck ! skulle ju klara mej utan nå sånt iår.. men ICKET ! Aja iaf så får vi rast bla bla bla.. givetvis så hör ja fel och tror att vi börjar 20 i ist för 20 över.. crap.. tredje förseningen i veckan.. men sen när ja kommer hem så ringer micke och berättar ATT JA FÅR FÖLJA TILL GÖTEBORG ! can I be any happier ! (kommentera inte mina felstavningar..) Och ja ska inte jobba i helgen.. underbart :D Så de va kul.. sen for jag till morso och klippte mej.. fast först var ja me malin å käka i stan och hon följde mej till mami.. så nu är ja nyklippt å fräsh :D sen for vi hem å såg idol som INTE var i Lule.. Sen kom de hemska bombnedslaget.. min film, min underbara älskade film, walk the line, funkar inte. Den har blivit helt råpig ( Ja, råpig inte repig..) Så nu känns de lite jobbit igen.. buhu..

jag får sällskap i helgen, det blit trevligt.. då behöver ja inte bekämpa alla monster under sängen helt ensam :)

Us girls we are so magical, soft skin, red lips so kissable..

Puss å knull hjärtegull :)


                                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0