Doobie doobie doobie di do

(Ursäkta mitt språk nu men jävladatorhelvete ! när ja hade skrivit klar mitt inlägg och trycker på publicera så arkar de så måst skriva om hela inlägget.. snopp !)

blääääääääää va de är tidigt... klockan är 09.00 å de är lörda.. har hunnit å dusha å grejer redan dessutom.. ska till arjeplog å hämta en husvagn.. japp, ska tydligen bli husvagnsmänniska. KUL ENS ! men aja va gör man inte för lite lycka ? Får du iaf en till underbar vintersäson i kåbban tsms me min kära bräda ( som jag förövrigt gift mej me). Iaf så kom vi oss iväg utan problem, jag mami å mangeboy. Mange vart anlitad som husvagnschaffis och hade en sån där snitzig GPS, så den/hon berättade och visade oss mycket punktligt hur vi skulle köra, men hon (som jag btw har döpt till Greta) vart less på oss på vägen hem och slutade prata helt, surkärring ! MEN DE HAR SNÖAT IDAG ! WIEEEEE !

När vi kom hem så var de bara att snabbt byta om för att fara å jobba. Var bartender på medlemsfesten på Polstjärnan( café23/Rfsl ) under hela kvällen, skojj som faen. Mycke trevligt folk.

Ursäkta för min konstiga rubrik men kom it på nå bättre, Husvagn å barrunda kanske ?! Men nu är klockan 03.09 (jobbigt ojämt tal !) och ja ska hoppa i säng. Imorrn ska ja bara jäsa å sova. Hela veckan har känts seg och tärd så den som väker mej imorrn Dödar jag.  John blund kom å besök mej nu !

"Where Im I gonna sleep tonight ?"

       
       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0