Perfection another word for misary..

Ja grunnar inte i mycke, men vissa saker etsar sej fast inombords. Sånna saker som man kanske ångrar men samtidigt är glad att man gjorde. För de är väl så att saker man gör och säger gör en till den man är, och jag är jag. Jag står för de ja gör och säger.. om än ja it är så stolt över allt så står ja ändå för de. Men då är de alla dessa förbannade missförstånd, så ja ska stå och försvara saker som ja inte ens sagt och gjort, men som ändå på nått sätt lyckas bli mitt fel. ÅÅH ja ork it !

Åsså dessa jävlar som inte kan ta att nån kanske verkligen står upp fö sej själv och sin åsikter.. nä för då är man ju antingen uppkäftig, fjortis eller bara jävla wannabe nånting. Så fan heller, man kanske bara är den man är.. men då är de ju också fel. För man ska väl vara nån perfekt illusion om den lilla perfekta tjejen, me perfekta åsikter och ett perfekt sätt att vara på. Jamen dåså Dagen nyheter Ja är väl it perfekt då, men ja är iaf mej själv å de är jävligt speciellt. Som ett litet virus ska den där lilla sökan efter perfektion och acceptans krypa under skinnet och leva där och var obekväm, för vem orkar gå omkring och låtsas bara för nån annan. Ta mej som jag är eller ta mej inte alls.

Åsså har ett annat sorts virus letat sej in inom mej, förvirring tror ja de heter. ORKA ENS !

"Look for the line between love and friends, we'll be twisting ourselfs again.. Follow me, baby I wont let you leave if you belive in me."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0