Make up something quick..

fan ta er, hur i helvete kan ni göra nått sånt ?! ja vet int om ja ska va arg eller som ja bara ska börja lipa. Hur kan man vara så jävla dum ?! Att sabba nått sådär, varför ? bara för att ? Det var ju inte så att det var en bil eller ett hus ni skulle sabba, de va ju DEN bilen å DE huset.. Känns ju jävligt personligt eftersom att de är mitt jobb, mina vänner och de jag kämpar för. Ja fattar de inte...

Har äntligen börjat me körkortet så nu blir de andra bullar. Kursen va väl int så farlig som alla säger, gick ganska fort ändå :)

Mamma var och spådde sig idag, när hon fråga om mej så sa tanten att jag hade ett vuxet sinne, en vuxen i ett barn kropp typ. Att jag var stark och självständig, en stadig och jämn tonåring. Och att min guide genom livet, som alltid vakar över mej och vet min väg i livet är Märtha ( mammas mormor ) som alltid finns vid min sida. Också att jag har kvar min skyddsängel som hjälper mej. Hon sa också att alla dom gånger som man känner sej iaktagen och förföljd, de är då som skyddsänglarna har gått för nära, blivit lite för nyfikna. Jag tror på änglar, jag tror att dom finns och vakar över oss. Och jag tror att dom är det vackraste och renase som finns. Och jag vet att min ängel kommer alltid finnas hos mej och att hon medveted låter mej göra mej illa så man kan härdas,för när de väl gäller så finns dom där. Tack min ängel.

"I would give everything to know, just to hold and to finally have him.. If its to be, that there just no one for, I will try not to cry much.."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0