You bringin all the good things out in me..

Fick värsta nerslaget ikväll, blev helt yr, tappade känseln i fingrarna och hjärtat slog jättesnabbt.. skitläskigt var de.. plus att ja fick svårt å andas. Men jag överlevde,som alltid. Im superwoman ! typ.

Hur ska ja kunna förklara min kärlek till dej ? Du är den bästa som finns, är så glad att vi har hittat tillbaka till varandra. Du får mej och känna mej lite stadigare.. ute på lite hal is men ändå stadig.
För jag är inte van, jag är inte van att ha en annan människa att luta mej mot. Jag är inte van att ha nån som alltid finns där och bara är helt underbar (förutom mina älskade vänner såklart, ni är dom bästa. slår allt, finns alltid där att spackla när en spricka i muren kommer). För jag har förlorat så många fina vänner, eller förlorat och förlorat.. vi har väl växt ifrån varandra på nått konstigt sätt. För att man verkligen trodde skulle finnas kvar tillslutet finns en dag inte där längre. Just därför har jag så svårt att tro att nått nånsin kommer hålla livet ut. Jag vill inte säga att dom jag har nu kommer alltid finnas där, men de tror jag ändå. För även om man kanske har glidit ifrån varandra nångång sådär omsänder så har man alltid hittat tillbaka ,och  man upptäcker att dendär kärleken som bara vänner kan ha alltid funnits där. Tillsammans sår vi ett träd, våra grenar sprider sej åt alla håll hela tiden, från varandra, mot varandra.. de spelar ingen roll. För stammen är ändå alltid vi, och den kan aldrig gro isär.

Kärlek ? En kär lek.. Ettan förlorar tvåan vann. Jag  vet att jag är tvåan isåfall, för jag har vunnit. Därför säger ja dom där förbannade orden som är så svåra för mej annars, ta år dej hjärtat. För Jag älskar dej.


" Livin' easy, lovin' free, season ticket, on a one - way ride
Askin' nothin', leave me be, takin' everything in my stride
Don't need reason, don't need rhyme
Ain't nothing I'd rather do
Goin' down, party time, My friends are gonna be there too

No stop signs, speed limit, nobody's gonna slow me down
Like a wheel, gonna spin it. nobody's gonna mess me around
Hey Satan, payin' my dues, playin' in a rockin' band
Hey Mama, look at me, I'm on my way to the promised land.. "



(Sluta kolla upp mej, to late to apologize, this ship has saild)



             

Kommentarer
Postat av: Fredde

Det e möjligt men jag ville bara säga det... sorry

2008-11-27 @ 17:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0