Your a glowing star but right now you're on fire.

Jag vet inte vad eller hur ja ska skriva. Eller hur ja ska säga. Men jag vet att ja snart kommer få phsykbryt. Men jag älskar dej ska du veta, fina vänner ska man hålla fast vid. Och du är en fin vän. En av dom bästa ska du veta, men du måste tagga ner hjärtat. Så bli inte arg, för jag kan inte bara skita i heja heller. För de har ja prövat förr, att bara sopa de under mattan.. så jävla långt under mattan de går, jävlat under golvplankorna och ner i marken. Men de funkar inte i längden. För har tappat en bästa vän förr.. å tänker då fan inte låta de hända igen. Så nu är de upp till dej. Och jagvet att äen om de är jobbit att höra ibland att nån påpekar sina brister så blir de ändå bättre i slutändan. för allihopa, thats what friends are for.

There are moment when I dont know if its real, or if anybody feels the way I feel.
I need insperation... not just another negotiation.

Puss å knull hjärtegull

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0