I forgot to forget to forget..

8/11
ÅÅåh vilken seg dag.. eller ska ja kanske säga morron.. klockan är 16.00 å ja vakna för en halvtimmme sen :P
men har varit så trött hela veckan. Var ju i stlm i tisdags -ons. Och jobbade ju ånda till 24.00 + och vart hämtar 04.00 så
hann sova två timmar. Och sen blir de ju lite sova när man är borta sådär, eftersom vårt plan gick 7 på onsdan så..


11/11
Grattis märta, ännu ett inläg som börjas skriva typ tre dar innan de publiceras.. congratz. Men ja orkar fan inte.. Tappar lusten för allt lite då och då. Känner mej helt utslagen. Jag vet inte, allt känns bara jobbigt. Som att jag aldrig är ledig, bara massa krav och måsten hela tiden. För de går väl sådär halvers i skolan just nu, och min lärare är inte så glad på mej. Så skulle behöva fara bort ett tag, bort från allt typ. Men vafan he orn sä.

Har ju mina solstrålar som alltid lyser, finns inget bättre än dom <3



Jag älskar visst dej, jag har bara svårt att säga dom där tre orden. Är rädd för att dom ska bli nått man bara säger, vill int att dom ska tappa meningen. Men Jag älskar dej.



Jag är inte den som tror på fåglar i bur,
eller vingklippta dresserade djur.
Fast de flaxar både hökar och duvor i mitt bröst
när han står där i min tambur.

Jag är inte den som tror på ringar av guld,
monument eller löften från din mun.
Nä, javet att de kommer att göra så ont
det slår mej just i saligheten stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0