You give love a bad name..

"An angel's smile is what you sell, you promise me heaven, then put me through hell
Chains of love, got a hold on me, when passion's a prison, you can't break free"


Har haft tre dåliga dagari veckan, först så "försov" jag mej i tisdags, men sen FÖRSOV jag mej på riktig på onsdan.. Me dont like ! hata å försova mej, får panik när jag vaknar och vet inte va ja ska göra. Skolan börjar bli ett riktigt helvete nu, hade fet provet i måndags som förmodligen gick åt helvete, wo anne. Så har då omprov på måndag.. å jag måste plugga. jag försöker men jag kan inte, vet typ int hur man gör.. Å de är då karaktärsämnet VVS teroi.. så MÅSTE ju kunna hejna.. Och om jag inte klarar dehär provet s klarar jag kanske inte kursen.. witch sucks ! orka gå om kursen me ettorna nästa år ! Å elläran går ju också åt helvete, där försöker jag verkligen förstå alla formler och labbar men inte fan fattar jag de. Kan lika mycke som nån som inte ens gått kursen. FAAAN !

He's adorable..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0