crappy !!!!!!!!!

idag har inget alls gått som jag vill, börjar med att kanske inte alls får g i ellära.. har klarat alla prov å sånt men sen börja anders snacka om att några kommer få IG.. känner mej träfad.. jävla skit !
sen så gick ja på stan med min goda vän mia å niklas å blev trött som fan, och tänkte att ja skulle ringa till min handledare i sommar och fråga när ja ska börja, NÄHÄ då har nått skitit sej så  ja får inte ens de jobbet ja skulle ha, så istället för att jobba med barnteater i 6 veckor ska ja måste va på nån jävla mack nånstans i 3 veckor.. fyfaaaaaan ! å sen så skulle ja köpa ett par skor å sökte som ett jävla cp efter den matchande skon, å int fan hitta ja den, nä för efter 15 minuters sökning upptäcker ja att hela tiden har ja hållt i rätt sko fast me fel sula.. IRRI ! sen så kommer ja hem å ska sätta in mina nya hörlurar, nå självklart är dom ju då trasiga.. JA ORKAR INTE LEVA ! jävla skitäckelbajs dag.. kan int nån bara ta bort den här dagen, radera jävla piss30 maj från jordens yta, en dag mer elle rmindre spelar väl ingen roll.. äckel !


What now ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0