Somliga går med trasiga skor..

ORKA ORKA ORKA !! Allt bara fetpajjar hela tiden.. min telefon har gått sönder, mina hörlurar har gått sönder, mina jeans har gått sönder, min jacka tappar knappar, mina skor har gått sönder.. plus att de är så jävla kallt.. 20 minus idag.. KUL ! näääe.. fast har fått mina nya täckbralls ida NAJS ! oranga med lite svarta mönster på fickorna.. så de blir å köpa en svart jacka sen också.. inte dåligt inte dåligt ;)

Å scora 60p av 91p på vvs provet.. hur kung är inte jag !?! typ jättekung :D Jaja javet, de va int toppresultat men vafan.. för att va jag så är de bra faktiskt. Och till helgen är de luciavaka på jobbet å helögen efter de är de KÅBBAN OH YÄÄH ! Så trots att ja går me trasiga skor så har ja värsta skojjet å se fram emot.. Då blir de å mysa me Mangeboy Jojje Frajda å Erikagirl_91_sweetbearpigprutt :D

Och var typ me Öbba ikväll, hon är typ värsta mysig typ ! Jag typ älskar henne. För hon är typ min lilla bästis..

"Somliga går med trasiga skor, säg va beror de på ?" Jo de ska ja berätta.. de beror på converse är skitskor som går sönder hela tiden, men ack så underbart snygga och beroendeframkallande.. JAG ÄLSKAR MINA TRASIGA SKOR !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0