I would..

" I knew it was now of never, Those were the best days of my life.. "

Vad har hänt och inte hänt ? Ja int är de mycke.. Julafton.. Var hos mormor och käka och öppna lite julklappar sen gick ja över till maria och satt å ugglade me henne och ulrika och spela lite poker i nån timme innan va for hem, Fick min ipod å de är ja lycklig över :D De va väl ljuset me julen, och kanske att de inte vart så mycke bråk å skit den här gången, men ändå.. ursh.. skönt att de är över.

Men snart nalkas NYÅR !! :D De blir kåbban i år igen ( förmodligen, wo anne ) Mangeboy Hugo å Fredag kommer ju upp, mina små hjärtan så de kommer bli skitkul.. har äntligen fulländat min nya snowboard utstyrsel nu också.. de vart påkostat men He kost å vara vä.. De vart en svart burton jacka och oranga volcome bralls samt en orangesvart palestinasjal <3 lovlie.. Som sagt så tog vi en tripp upp till blåsiga lule ( ja körde !! ) på mellandagsrean och shoppa lite, vart lilte små grejer som tshirtar och piercingar :) Men både ja å mangeboy är lite halvsjuka så va väl int så mycke på g..

Iaf så var vi allihopa å såg Yes man på kvällen, jääävligt rolig film kan ja lova :D lätt sevärd ! Dendär Jim Carrey är en kul typ.. tror int han gjort en kass film ( bortsett från dom filmerna där han ska va nån seriös tråkig typ, dom suger ).. SE DEN !
Har även köpt min eferlängtade Vänner box.. ÄNTLIGEN ! Har bara tagit mej ett halvår att köpa den.. congratz !

Å vi har två veckors lov kvar.. jag älskar jullovet !

" I heard this thing called rock'n'roll
It hit me right between the eyes
It left me always paralyzed

I bought me records by the score
and even then I wanted more
I taught myself to reel and jive
I sure did get it organized.. "


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0