Fear me not, just dont go against me..

Grr.. har PMS.. stackars mina nära å kära. Jag skulle inte vilja råka ut för mej när ja får mina dampryck, men fick ändå bara två idag.. ett under verkstan och ett när ja kom hem, men ist för att agera ut på intet så for ja å träna. Jävligt skönt, spenderade 1 timme på gymmet och gick sen ut me nelly i 40 min, så nu mår ja fint och ä'r glad och trött.. Har faktiskt hunnit fått mycke gjort sen ja kom hem, har tillock me ätit (yäy grattis mej), har hunnit träna och övningsköra.. börjar bli riktigt haj på å köra farsans bil. Men ändå slår morsans hyundai alla, ruskit skön å köra :D

Ska inte säga att farsans bil är skit, den är faktiskt riktigt fin för å va en av pappas bilar.. han gav upp Volvo 740 för min skull å köpte en Toyota Camry bara för att ja skulle ha nå bättre å köra. Så när han kom förbi på jobbet och visade bilen vart ja glatt överasskad för den va riktigt fin, både inne å ute.. tills ja ser att de inte finns kvar nått handtag på förarisdan på yttersidan.. Där fick ja, för att tro att farsans köpt en hel och fräsh bil haha .. Visst den sjönk lite i mina ögon men de är trots allt en -93 och de är pappas bil så vad kan man förvänta sej ;) (btw så finns de en liiten bit kvar av handdtaget som man kan pilla på så man får upp dörren, bara så ingen nu tror att man måste åla sej igenom hela bilden för att komma in)

Hoppas hoppas hoppas att ja får min Ipod i julklapp,, då kanske julen bli lite mindre misslyckad iaf, och är less på att lyssna i telefonen, trots att de är skitbra ljud i lurarna så är de ingen musiktelefon.. har ca 350 låtar i mobilen nu, börjar bli lite ont om utrymme.. Men får väl se va äckel tomten kommer me :)

" Never knew I could feel like this
Like I've never seen the sky before
Want to vanish inside your kiss
Every day I love you more and more
Listen to my heart, can you hear it sings
Telling me to give you everything
Seasons may change, winter to spring

Suddenly the world seems such a perfect place
Suddenly it moves with such a perfect grace
Suddenly my life doesn't seem such a waste
It all revolves around you
And there's no mountain too high
No river too wide
Sing out this song and I'll be there by your side
Storm clouds may gather
And stars may collide
But I love you until the end of time.. "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0