And who and why and when and where Is my messiah now ?

(Detta är då mitt omskrivna inlägg eftersom att ja är ett sånt klantarsle så RADERAR ja allt !! dumma jag.. )
äckligt länge sen ja skrev nått inlägg.. men har it haft nå å skirva om.. eller har snarare haft för mycke å skriva om.

Hur kan en människa få en annan människa att må så jävla dåligt ?! såhär är läget.. att jag ger allt för att få ut en liten respons.  Jag kan inte andas, jag vet it va ja ska göra. Så jävla mycke tankar och tid ja lägger ner på jävla skit. Enda ja får tillbaka är crap, låg självkänsla och pissit humör. Och eftersom att ja har blivit så lat och har världens idetorka så ids ja it fortsätta på detta inlägg..

Far väl.


"Now I laugh as I count bugs, I give strangers great big hugs.."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0