So shut your mouth now big boy, Im just my self not your toy..

Jag vet inte... i lördags ver jag lycklig för då bestämde jag mitt beslut, då när jag äbtligen kommit fram till vad som är bäst för mej ch min självkänsla så var ja jävlat lycklig. De kändes som en sten lyfts från hjärtat, som att alla världens problem var lösta. Lycka ! Nu kan ja börja leva och va mej själv till 100% igen.

Men sen kom söndan och allt vände. jag är fortfarande lycklig av mitt beslut och de känns fortfarande lätt att leva, Men jag saknar helgen och alla dess händelser så jävla mycke. Somethings missing inside. En vacker människa, nära perfektion. Så fort ja tänker tillbaka på helgen så känner jag ett pirr i magen och en enorm saknad. Helvetes. Jag skakar. Den här känslan har jag aldrig känt förut. Å de är en jättefin känsla men samtidigt jobbig. Att vilja ha nått så troligt mycket men utan att veta me säkerhet om man kommer få de, de känns jobbit. Men kanske.. Håll tummarna för mej !

Kittelfjäll 2008 med alla dess minnen <3

Kommentarer
Postat av: Natalie B

Vad tycker du om silikon och bröstförstoringar?
För vems skull lägger sig tjejerna under kniven?

2008-04-08 @ 12:33:23
URL: http://natalieb.blogg.se
Postat av: Mingla

Gud vad längesen det var vi sågs..det får bli skärpning från bådas sida :)!!

2008-04-08 @ 12:37:55
URL: http://heymingla.blogg.se
Postat av: Josiee

ojdå...hoppas det blir bra i slutändan iaf!

2008-04-08 @ 12:44:07
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0