Kom ge mej sommar, kom ge mej liv. Kom ge mej kärlek och livsmotiv.

Hah ! jag blir helt galen så fort du ens yttrar dej, kan du inte förstå hur otroligt irriteramde och förvirrande de är när du kommer med dubbla budskap. Ge upp, ja orkar inte. För vad du än säger så kommer jag ändå bara säga samma sak tillbaka, jag står fast vid vad jag sagt och så är de. Jag tycker bara de är otroligt löjligt att göra som du gör och sen försöka ändra på allt med nått sött. Tyvärr, he funk it. Så låt mej vara och se inte på mej, jag vill inte att du ska finnas.


SWEEEEET ! va i kåbban i helgen, det som började så kasst slutade så bra. Först och främs va de finaste vädret, steksol och varmt :D sämsta backarna men jaja fick lite bränna iaf. Sen på kvällen gick ja förbi puben med min kära mor och satt å myste på lite där, banden va väl sisådär, ordet dom använde 254586 ggr var "Fantastiskt", men de var itne fantastiskt. Dom kan inte va gammla i branschen ;D Men iaf så träffa jag en söt liten vän på kvällen som jag hade lite trevligt me ^^ Så för att avrunda de hela så vart helgen ändå ganska lyckad ^^


Jag vet en vän som bor i huset intill
Och han har lovat mej allt va jag vill
mmmhm.. jag vet en vän, som är lika blåögd som jag
vi borde få det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0