Keep up the light.

Jag tycker att en blogg är till för att skriva om sina åsikter och tankar. Och med tankar menar jag givetvis både tankar om världen och ens egan person i samhället. Givetvis tycker jag att man ska få skriva av sej när man mår lite sämre men de finns en gräns till vad som är kröjm och vad som är en känslomässig svacka. Att sitta och läsa om hur dålig världen är och hur fel alla människor är, är bara jobbit att läsa. Och detta är inte menat till nån särsild utan mer till allmänheten. Och jag säger inte att jag är perfekt och bara lägger in bra inlägg, utan givetvis så gör jag som alla andra och skriver av mej ibland. Men inte alltid. För jag vill att mina blogg ska vara någolunda intressant att läsa och att folk kanske ska tycka att de finns en viss tanke om vad ja skriver om. Och folk orkar inte läsa om annat folks dagliga beklagelser om hur kasst livet är. Just deal with it !

Folk som tycker att livet och världen är ett living hell, borde kanske ta och försöka prata med någon istället för att hoppas att folk ska läsa ens miserabla blogg och komma till undsättning. Kanske dom borde prata med en levande människa så att personen får lite respons, och om man gjort detta och inte fått den respons man vill ha kanske problemet inte längre är värt att tänka på. Always look on the bright side of life :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0