Och den blick, som ja fick, Sa mej allt..

You could tear me apart, but it won't break anything that we are
So don't say your goodbyes you know its better that way
We won't break, we won't die
It's just a moment of change !




Ingen vet de ja vet, en hemlighet. Någon som jag tycker om ha gjort mej het. Kan ja hjälpa att ja känner de såhär ? De ja vill kan ja nog få 1000falt. Känner du som jag ? Blickarna du gav, gav du dom som svar, eller ej ? Och ja går hem igen, med din bukett. De ja vill säga dej är inte lätt. Kan inte hjälpa att ja känner de såhär. Jag vill vara din, ska du veta, bara vara din. Ingen annan vet om min hemlighet, mer än jag. Ska du aldrig nånsin få veta, att ja gillar dej. Står här vid din dörr Kär som aldrig förr.... Margareeeetaaaaa. HAHAHA ;)


Nämen dendär Mia är väl rätt söt ;D haha Å Malin, nivet den där skojjiga typen hon är väl också gode gullat. Å hojna Erika, blonda helt knäpp, hon är också wonderbar.

Step In ?

Ketchup

Lingon

"Du vill ligga me mej, men de går inte.." - Robbans tant imitation

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0