Tke me for what I am, for what I was ment to be..

Min helg var varit minst sagt mysig. I fredags var ja me en vän, sen myste jag med mamma och hunden och såg idol på kvällen. Men idol kan bajsa, är de nån konspiration mellan dom så att de inte spelar nån hur folk röstar. menar ju att vissa kan ju fan int ens sjunga å ändå är dom kvar. ingen nytt att se på detta kassa program.

lörda vaknade jag va att kära malin ringde och bad mej följa me p Thai garden på kvällen. självklart :) Så den kvällen satt jag malin malin martina och martin på Thai garden och myse, sen blev de roasters nån timme med lite varm choklad och latte. Sen for vi hem till moi och såg Rent sevärd om något. ETT MÅSTE ! mHm. Roger, en sexig jävel. Sen skulle martina martina malin och malin sova över, men de blev malin.. Jonsson asså.. Ja lite svårt att hänga me maybe, de var alltså Martina segerstedth Martina Aronsson Malin Karlsson och Malin jonsson. Var den enda som hade eget namn mohahah. Men det var väldigt mysigt eftersom att martina S och Malin K just kommit hem från östersund. och hade inte träffat aronsson på ett tag så de en guldkväll.

söndag morron blev lite knas eftersom att ingen av oss fattat att man skulle ställa tillbak klockan en timme. så martina sa tt klockan var 12.50 malin sa att klockan var 13.50 och min mobil sa att den var 14.50, men då ringde vi unga fröken ur och hon sa att klockan var 13.50 ^^ Sen kom martina kom till mej å vi satt och snackade ett tag innan jag och jonsson for och träffade Mia på gymmet och var där några timmar. Biffade oss höhö. Typ, sen följde Mia_flicka91_coolgirl mej hem och vi käkade tacos och såg lite film, och efter det så satt vi och snacka i några timmar och hade allmänt kul haha. Och nu har vi sett en till film, happy life right. så..

kan vara dags att sova nu kl 5.30 på natta ^^


image3
Den gröna snubben är en hejting mumms ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0