Take me back to those sweet dreams..

som sagt så är jag en vek liten sjukling idag men lilla mia som är så snäll sov över hos mej och höll mej sällskap idag :) men i morse drömde ja att ja sprang om kring och letade ett oerhört irriternade knack- och vibrerande ljud, å helt plötligt vaknade jag av att mia skakade på mej och då ser ja malin så utanför mitt fönster och knacka med mobilen i högsta hugg och ringer till in mobil ( som ligger nedanför min säng och vibrerar, därav ljuden). ja skriker bara VA VILL DU ! å vänder mej om xD så svårväckt som jag är, klockan var trots allt halv 7 på morron och hade sett fram emot en lååång febrig sovmorron. men iaf tvingar mia mej att gå upp och låsa upp för malin. då säger hon att hon glömt sin väska med sin börs med sitt busskort här igårkväll, så ja måste gå och låsa upp ytterdörren för att släppa in malin, men väntar inte på henne utan lägger mej och somnar om, men hade tydligen sagt Puss hej då helt super glatt till henne innan hon gick och de kommer ja inte ens ihåg. vilken morron människa ja är xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0