so were are we..

Its so bad, so bad too bad..

jag söker nån sorts egen livskvalité, Jag vet jag måste göra min grej, spelar ingen roll vad folk säger, Det är nu eller aldrig det är allt på ett kort. Att det är nu eller aldrig gör steget för stort. Det ser ut som jag får vänta för evigt för att få något gjort. När ska jag leva mitt liv för mig? Göra dom saker jag tror på? typ så äre. Jag är less på att vänta å bara få velande svar. vill ha saker konkret och skrive på papper. Orkar inte heller vara beroende av saker, att lixom måsta vänta på svar som aldrig kommer. jag är less på att vara så passiv, men samtidigt är ja less på att vara så aktiv. För vill lixom stänga in mej i min bubbla igen bara för att få känna mej lugn och ifred, men samtidigt vill ja vara mitt i allt och hänga me i svängarna. Vill som inte ha nån på hjärnan 24/7 men samtidigt finns det inget bättre.
Haha finns de hjälp för förvirrade tonåringar ? Säg att du känner dig lika liten som jag. Säg att du förstår mig och jag gör det idag. Som i dom där reklamerna för bilar "finns det ett tonårslexikon".. men det är väl de livet går ut på, Chansa och var lite wild and crazy. Jopp det är ja, och allt kommer ändå sluta bra. Puss

just a little bit stronger
just a little bit wiser
just a little less needy
and maybe I'd get there...

image7

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0