sunny rainy days..

And so she walks out.. 

Vadå vafan !? Barket här.. Lämna in moppen ida så har fan cyklat till jobbet ida.. så strängt ! så jävla jävla tråkigt.. Anyway så jobbet på Villa Utkiken är också tråkigt, världen är tråkig ! Nej men seri, gör åssit så he blir rätt båring i längden. Fast har bakat ida.. mumma.

Ja vill bara slå dej i skallen å skrika i ditt öra att ja finns ! Men du är för självgod å upptagen för mej. Va hände me allt förr ? Då vi va oskiljaktiga typ ? Då de va en självklarhet att vi va me varandra. Va hände ? De är inte så att ja säger att du bara ska va me mej, men att få finnas på ett hörn gör inget alls. Vill inte bli en i mängden, en som du raderat ut.  Vill bara säga Go to hell, men det skulle jag aldrig göra och aldrig mena. För ja tycker om dej så mycke. Och vars är egentligen hell om inte där vi redan är.. på jorden. För så som alla är mot varandra och andra, och som allt fungerara i livet så ser jag de inte på nått annat sätt än ett storta jävla brinnande Helvete ! Där ibland lågorna falnar och man känner lyckokänsla, och där ibland elden karnkse bara är aska och de är då som allt fungerar som de ska.. Men man ska aldrig släcka eld med vatten, och de är presis de jag gjort i mina 16 år som människa. Ja ska fan bli munk nunna å leva i celibat och med murar för omvärlden. Att bara ge min kärlek till gud. Fast de blir ju ett annat sorts helvete. Ett ensamt jävla helvete. Nej ja ska fortsätta leva och inte ge upp min tro på en bättre värld. ( vafan tror ju inte ens på gud, så nunna blir nog raderat ) Ska prata om jag behöver de och ska krama alla mina vänner och säga att jag finns. Hej och hå.


Vad är kärlek ? En kär lek.. en lek om vad ? vad är priset för vinnaren ? Ettan förlorar tvåan vann..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0