How to save a life..

De känns hemst just nu bara. vet inte varför. Känns som att alla människor går ifrån en. Men som dom säger Faller en står de tusen åter. Säkert sant, men nu känns som att Faller en faller de tusen me. MEn jag ska skärpa mej, jag ska visa att jag klarar mej. Ska inte fundera och analysera så jävla mycke hela tiden. Ska bara leva och vara glad. För att jag vet att mina bästa vänner är mina bästa vänner så försvinner dom inte. Visst man kan ha perioder med varandra men i slutändan så håller vi ihop ändå.

Fast igentigen hur kan man vara så beroende av andra människor ? JAmenar man måste ju typ ha kompisar för annars är man en NOBODY. Och nog skulle livet blir allt bra tråkigt utan någon brevid sej. Och tro inte att jag menatr att jag inte villö ha mina vänner för dom betyder mest i världen. Men jag menar för dom som inte har så många kompisar ? dom då? Folk tror typ att bara för att nån är ensam så kan man inte va me den för då blri man klassad som nått jagvetintevad. Men de är ju dom ensamma som behöver värmen från nån annan mest.

Ja nu har jag bestämt mej. Nu ska ja lägga på min bästa sida och vara me mina kompisar å ha kul. Int tänka så mycke på framtiden och förr. För livet är idag. vem vet nånting om framtiden ? Inte jag iaf. Lev livet leende. De gör jag och de ska jag fortsätta me.


Lillan, saknar dej så himla mycke. vill att de ska bli som förr. Snackat på tåget kan visst upprepas. Kom till mej bara, vill att du ska veta att jag vill fortfarande vara din vän. Hoppas du känner the same.. Minns du hur kul vi hade förr :D vem säger att de inte kan blir så igen ?

Girl, were are you know ? Du är inte som förr. Om de är nått som du tycker illa om eller så, så säg de istället för att gå och vara konstig. Cous after all youre one of the best, show me that.

Så how to save a life, de är bara jag som kan ändra mitt eget liv me mina egna beslut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0