When the night is dark the stars will shine..

PÅ min himmel finns många stjärnor. Samtidigt som ja tänder nya stjärnor så brinner vissa ut. Och faller. Älskling du är en fallande stjärna nu, snart slocknar du. Hade tre lysnade stjärnor, har en kvar. Ibalnd när man sover slocknar vissa och bara några lyser fortfarande i dagsljuset. På min himmel finns ingen sol, ingen måne bara stjärnor. Ibland när ja står och tittar upp mot stjärnorna så faller någon och de gör så ont. Att veta att man förlorar någon. Att veta att dom bara lyser på någon annans himmel. Jag vill ha alla på min himmel. Trots att vissa lyser svagt i bakrunden så vet ja att dom finns där ändå och lyser för mej. Där har vi uttrycket När en faller står de tusen åter. jag vet att min himmel kommer aldrig bli helt mörk. Ni är mina stjärnor och jag älskar er och behöver er för att min himmel inte ska bli mörk. Ibland lyser ni så starkt att jag tror de är dag men ibland så slocknar ni. u lyser ni inte upp mina himmel klart länge, min himmel har skymnat. Man jag vet att ni finns där. Jag vet två stjärnor som alltid kommer lysa upp min himmel. Och de älskar ja er för.en ny dag kommer komma och nya stjärnor tänd. Vissa är som en komet som bara drar förbi, nivet en sån som man bara ser för en stund. Vissa brinner ut me tiden, dom som inte orkar lysa föralltid. Dom svaga. Er tycker ja synd om. För jagvet att hur många tändstickor ja än tänder så har gasen tagit slut. Då kan ni inte brinna längre. Men om ni visar en gnista av hopp så ska jag behålla er plats på himmlen, som minne, som reservat kanske bara kommer vara ett tomt för resten av livet. Vet man aldrig, men ni ska veta att på min himmel finns plats för alla..

marie du ska veta att du är en stjärna på min himmel, och även när du lyser svagt så finns du där. Jag ska hjälpa dej att lysa. kanske starkare än solen. För jag vet att du kan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0