So play me some from 1954..

Någon sa till mej en gång att "Olikheter passar bättre ihop för då har man nått att dela till varandra" Vem var de som sa de ? Jag. Och du höll me. nudå ?







Har varit på vårdcentralen idag och dom har stuckit mej i armarna, tagit mitt blod haha ;D var där i fyra timmar. så nu vet ja att ja är sjuk, skojj. Lunginflammation och nå i öronen. Yippii. Så nu blir de å medicineras igen.
Och så va ja där i höstas och snacka me nån dum kärring som sa att ja va allergisk mot hundar !? Idiot. ja sa ju att ja va allergisk mot katter och hästar INTE hundar. Har juförfan en hund haha puckat.
Har ni hört en våg på nära håll nångång ? Kanske de. Men jag har haft en våg i örat, dom spolade i örat för att kolla på trumhinnan, värsta tsunamin. Lite klul va de haha. Dom sa att ja skulle få lock men lilla kära sjuksyster ja har haft lock i öronen sen ja opererades så kände ingen skillnad. Sen for vi och handlade och jag me mina stickhål i armvecken såg ut som en knarkare xD Aja shit happens.

Vänner från vår huvudstad har kommer på visit. Mycket trevligt. Så ska nog busa lite me stockholmsfjölat några kvällen här framöver :D

Och nu är de PDOL snart och allt. Blir trevligt värre. The sounds, Neverstore, Millencolin och Sahara blir lummit värre ^^

Nu och då, hej och hå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0