Sjösports..

I got my head among the clouds and I will never be free..

Roligaste åre i år tror jeg.. ^^ Allmänt skojjsigt bara ( haha vilket ord, umgåtts för mycke me barn xD) anyway så jobba ja ju på dagarna å stack till jobbet dirr efter. Jobb 24/7 assoo.. yeahyeah had ju några shyssta dar därute ^^ å alla lejdsaker i ledarstugan under natten mohah Johan pajja minmadrass och he flög damm everywere. Mass bastu å öl på kvällarna. när alla barn sååååv, vilka ledare vui är xD änyväj så badade jag mykket med barnen, snörd i dom HAHA kul ^^ veckan gick fort. Ser fram emot nästa år ^^ Mimmi är söt.



Pär var så kär i Stina så han kunde inte äta, han bara petade i maten. Hans mamma sa då:
- Gå hem till stina å säg som de är.
De gjorde Pär, när han kom hem till stina sa han:
- Stina, när jag ser dej... så tappar jag aptiten.
xDxDxDxD HJAHAHAHAHAHAHAHA


Malin Jonsson är min gud. Hon är den lejdaste bajskorven jag känner, men hon är mycket underbar ^^ och hon är sååååå söööööööööt och guuuuuuuuuuuuullig. Och Lejdonkungen är min himel ^^

Hej och hå. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0