regn och kärlek.

Morronen började så super, gick upp i tid å han dusha osv utan att stressa. gick i min egna lilla takt me cash <3 dunkande i lurarna till skolan å de va soligt å vindstilla. kan de blir bättre ?

skola skola skola sen vart de gympa å blev en av dom bästa på luftgevärskyttet, vilket ja inte riktigt gillade eftersom ja tycker vapen av alla slag är fel, speciellt som leksaker. vad ger de för bild ? Men de va väl ltie kul att få va bra på nått ^^

Sen började ja vandra hemåt från strömbackas fängelse. Å då hade min tur vänt, de regnade och var halkigt. Plus att batteriet till mobilen OCH mp3 dog. så gick där och blev mer och mer blöt, och kände bara hur otoligt mky jag hatar vårat svenska land. Då ser jag barn som sitter ute och leker, och tycker de är jättekul för att när de förbannade regnget faller blir de kramsnö, jaaaaaaaa va kul ! -.- så blev ännu surareoch tänkte bara att ung-- kan väl gå in å inte se så förbaskat glada ut. lite roar dom små. och hur kul är de att när de regnar då vill man snabbt hem, vill gå fort.. men IKKE ! för då skulle ja halka ihjäl mej. å de hade väl inte varit så kul. pessemist-javisst. å gick där för mej själv och försökte sjunga Always look on the bright side of life. såg inte riktigt dendär bright side- sidan just då. min mascara rann, Å DEN VA VATTENFAST ! happy ..

Men som räddning kom mia lika genomvåt efter nån timme och vi myste i soffan framför disneychannel <3

Men ljuset i mörkret är min nya Peter Ström bräda, nu kan ja dö lycklig.


Ni är homofober ! patetiska patrask.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0