Did you know you used to be my hero ?

( tänkte bara säga att ja, ja skriver alla inlägg själv, förutom låttexterna.. :) )

Hur stor roll spelar pappa in i mina förhållanden ? Sitter och glor på sex and the city som jag alltid numera gör på kvällarna och då snackas de mkt om fadergestalten. Och är de verkligen så att om man har/haft en dålig relation med sin pappa så kan alla föhållanden och närmanden med killar gå åt helvete ? är de så ? Kan hända, för min pappa har väl så gott som övergivit mej och jag har en fruktansvärd otur me killar.. förlåt fel av mej, har HAFT ! Nu har ja ju hittat min man. Men jag har och haft ända sen 8an, en ångest och rädsla över killar, eller karlar i största allmänhet. När en karl kommer för nära ( menar inte sexuellt ! ) så får ja panik, en inre ångest. Jag käner hur luften tar slut, allting krymper och jag blir kall. Och allt detta för nån kille som jag inte ens känner, eller nån kille som absolut inte vill nått illa. Men de är hemskt.. jag vill inte ha den rädslan, jag vill inte känna mej obekväm och i andnöd. För så länge människan håller sej på en meters avstånd så funkar de hur bra som helst. Och självklart är de inte alla killar som gör mej illa till mods, mest dom med mörkare röst, mörkframtoning eller barskt utseende. Mycke spelar på ögonen, på hur långt in i sinnet man kan se från start. Och de är väl de som gör att jag klarar mej igenom mina dagar, kan vara därför jag analyserar så mkt på folks beteenden. Men ja förstår mej inte riktigt på de själv så ja kan inge ge nått exakt ideal av vad som skrämmer mej. För somsagt så går ja på en linje med enbart killar och jag de ja kännerpå morron är inte alls rädsla, mer glädje och lycka av att veta att de finns killar med goda avsikter, att alla inte vill illa. Kanske dessa tre år på energi programet kan hjälpa mej genom min rädsla, en slags terapi. För är de int så att man måste möta sin rädslor för att övervinna dom ?


"- Is it so that I dont understand guys because my father abandoned me and my family ?"
"- hey, my father was always around and I dont understand them eather"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0