You hear the playback and it seems so long ago And you remember, the jingles used to go..

Vilken helvild kväll de blev i fredags.. Först så kl 10 i 4 kom jag på att kl 4 skyulle ja vara på midda hos adam me klassen. så de blev en snabb dush och lite mascara. sen 20 över 4 var ja där. Är faktiskt stolt över mej själv att ja va så snabb höhö. Iaf så var de väldigt trevligt dära me kära 9D. Vi snackade lite sommarbus och lite om backa.
Micke: Va skulle världen varit utan 9D
Alla: mycke säkrare och bättre.. Haha

Sen bar de av till Najje på "kändisfest". Jag var då Bam Margera :D wonderbar människa dedär. Iaf så träffa jag Marylin Monroe, Pippi, Fredde Mercury, Robban osv osv där. riktigt kul. var där någon timma och sen så ringde en vän från klassen och bad mej komma på fest där. Kände som att de va sista kvällen me hela klassen så ja drog dit. Där blev de mycket alkohol. Snacka gojja. Iaf så for jag och micke in till stan där vid halv10 tiden oh handlade lite gott. Sen drog vi tillbaka till alkisarna. Tänker inte gå in på viodare personliga detaljer.. Då kom Tommy och lidman. Trevligt värre.

Sen där på natten nångång körde jag hem ^^

Shame on me
I keep forgetting what my mama said
She said
"
No matter what you think
you'll always be at least OK
"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0